خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست بوشهر:

راه‌اندازی صنایع باید با پیوست‌های زیست محیطی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۳۰

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پیوست‌های زیست محیطی برای راه‌اندازی صنایع در هر سطحی الزامی است.

به گزارش ایلنا، فرهاد قلی‌نژاد به مناسبت هفته محیط زیست در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در جنوب استان بوشهر و ایجاد مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا در عسلویه و کنگان، افزود: برای کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی در منطقه پارس جنوبی طرح‌های مهمی اجرایی شده است.

قلی‌نژاد ادامه داد: با ایجاد ایستگاه‌های سنجش در نقاط مختلف این منطقه، میزان آلایندگی‌های تأسیسات و صنایع  پارس جنوبی به‌صورت برخط اندازه‌گیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی صنایع در هر سطحی باید با پیوست‌های زیست محیطی باشد، عنوان کرد: هیچ صنایعی بدون توجه به پیوست زیست محیطی و صادر نشدن مجوز حفاظت محیط زیست ایجاد نمی‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار کرد: اکنون ساکنان مناطق دارای صنایع بزرگ که در گذشته بدون رعایت پیوست‌های زیست محیطی ایجاد شده‌اند، با بیماری‌های گوناگون دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی، محیط زیست را ضامن حیات و بقا بشر، جانوران و گیاهان دانست و یادآور شد: تخریب و آلودگی محیط زیست خسارات جبران‌ناپذیری ایجاد می‌کند که لازم است همگان در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی تلاش و کوشش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز