خبرگزاری کار ایران

فرماندار قزوین خبر داد؛

حل مشکل آب شرب پنج روستا در منطقه الموت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۳۹

فرماندار قزوین از رفع مشکل آب شرب پنج روستا در الموت خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین، عباس کاظمی با اشاره به برگزاری جلسات برای رفع مشکل آب شرب برخی روستاها اظهار کرد: در منطقه الموت غربی روستاهایی وجود دارد که دچار تنش‌های آبی به ویژه آب شرب هستند که با توجه به میزان بارندگی در سال جاری این تنش‌ها بیشتر مشهود است.

فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: روستای فشک از جمله روستاهایی است که در حوزه منابع آبی معارض و در حوزه ارائه خدمات آب و فاضلاب آن، موانعی وجود دارد که در راستای حل این مسئله جلسه‌ای با حضور مسئولان تشکیل و مقرر شد که اهالی روستا و دهیار در راستای تحت پوشش قرار گرفتن مجموعه روستا برای ارائه خدمت بهتر همراهی و همکاری لازم را داشته باشند و از سوی دیگر نیز مقرر شد اداره آب و فاضلاب پس از گذشت یک هفته تا ۱۰ روز مسائل مربوط به این روستا را مرتفع کند.

این مسئول ادامه داد: روستای فشک مشکل منابع آبی ندارد و وظیفه ما در این میان انتقال آب سالم و بهداشتی به روستا است که با انجام اقدامات لازم نگرانی و مخاطره مردم در خصوص کمیت و سلامت آب حل خواهد شد.

وی با اشاره به حل مشکلات آبی چهار روستای بخش الموت شرقی نیز عنوان کرد: ۴ روستا از جمله جولادک، آفتابدر، ترکان و فیشان در منطقه الموت شرقی نیز مشکل آب دارند که با تشکیل جلسه و با توافقات انجام شده مشکل آب مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز