خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دولت مانع افزایش بی رویه قیمت‌ها شود/ضرورت ایجاد اشتغال پایدار در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۳۴

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم درخواست دارند که دولت مانع افزایش قیمت‌ها شود و قیمت‌های افزایش یافته را به گذشته برگرداند. در خصوص اشتغال هم مقامات استانی تعداد شغل‌های پایدار ایجاد شده را اعلام کنند.

به گزارش ایلنا ، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) بیان کرد:  باید دقت کرد تا دشمن نتواند از کاستی‌ها و ضعف‌ها سوء استفاده کند،در فضای مسالمت آمیز چنانچه اعتراض و انتقادی باشد بیان می‌کنند و در بیان انتقادها رخنه‌ای برای دشمن نباید به وجود آورد.

شاهرخی با اشاره به اینکه همانطور که اعلام شده چهار میلیون مسکن در کشور ساخته می‌شود و بیش از ۸۰ هزار مسکن سهمیه لرستان است ، اظهار کرد: این دولت به وعده‌ها  عمل کند و قرار بود چهار قلم از کالاها افزایش قیمت داشته باشد ولی اکنون افزایش قیمت برای بسیاری از کالاها رقم خورده است و دولتی که رئیس جمهورش صادق الوعده است و علم مبارزه با فساد و مفسدین به دست گرفته است باید با همین القاب باقی بماند و مانع افزایش قیمت‌ها شود و حتی برخی از وزرا اعلام کردند که بعد از اجرای حذف ارز ترجیحی قیمت‌ها کاسته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم لرستان درخواست دارند مسئولان در تولید و اشتغال و رفع بیکاری در سطح کشوری و استانی سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

شاهرخی افزود: مسئولان استان باید شرایطی را فراهم کنند تا جایگزین پادگان ۰۷ ارتش جمهوری اسلامی درنظر گرفته شود و این مکان فرهنگی به عنوان یک میراث ارزشمند برای استان باقی بماند و از تبدیل شدن آن به برج های ساختمانی خودداری شود.

امام جمعه خرم‌آباد تاکید کرد: مردم درخواست دارند شهرداری و شورای اسلامی شهر برج ۲ قلوی میدان ۲۲ بهمن را تعیین تکلیف کنند و کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل شده و نیمه فعال را به خط تولید برگردانند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز