خبرگزاری کار ایران

نماینده خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها:

جاده‌های خراسان جنوبی، جان‌گیر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۴۱

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان ها جاده‌های استان خراسان جنوبی را جاده‌های جان‌گیر نامید و افزود: دولت فکری برای جاده‌های استان کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فنودی در نطق پیش از دستور خود در ششمین اجلاس شورای عالی استان ها، گفت: معضل کمبود آب به نحوی است که در بسیاری از مناطق این استان با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی جاده‌های استان خراسان جنوبی را جاده‌های جان‌گیر نامید و افزود: دولت فکری برای جاده‌های استان کند.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها با اشاره به کمبود پزشک متخصص در این استان، خاطرنشان کرد: ضریب حقوقی پزشکان در استان را افزایش دهید و پرداخت مالیات که ۳۵ درصد است را کاهش دهید تا پزشکان متخصص رغبت بیشتری برای حضور در این منطقه داشته باشند.

فنودی تصریح کرد: قرار بود ۲۰۰ میلیون تومان وام روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی خانه‌ها پرداخت شود اما بانک‌ها به این دستور دولت توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه عواید ناشی از فروش سوخت برای مرزنشینان، یک سال است واریز نشده، گفت: یک جوان با دریافت یک وام و ایجاد یک گلخانه می‌تواند بسیاری از مشکلات خود را حل کند.

فنودی در ادامه اظهار کرد: شهرداری‌ها در شهرهای کوچک توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را هم ندارند و دست گدایی دراز می‌کنند.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها با اشاره به حادثه متروپل و قطار مسافربری، بیان کرد: اگر مشکلات چاره‌اندیشی نشود، این اتفاقات تلخ تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز