خبرگزاری کار ایران

استاندار:

سفررئیس جمهور یک فرصت طلایی برای چهارمحال و بختیاری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۶۹۱

استاندار چهارمحال و بختیاری از سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم صبح فردا به چهارمحال و بختیاری خبرداد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری مطالبات مردم از رئیس جمهور در سامانه سامد با ۱۵۰ کاربر به‌صورت برخط ثبت می‌شود، کاربران سامد  به مدت دو روز مطالبات و مشکلات مردم را ثبت می‌کنند و به اطلاع مسئولان مرتبط می‌رسانند.

وی خاطر نشان کرد: سفر رئیس جمهور یک فرصت طلایی برای استان محسوب می شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی از این فرصت طلایی برای انعکاس مشکلات استان استفاده کنند.

استاندارچهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه بیکاری یکی از معضلات بسیار مهم در استان محسوب می‌شود افزود: در این سفر ۸۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال پیش‌بینی شده است.

حیدری تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری پروژه‌های پیشران از جمله پروژه‌های آبرسانی، راه‌آهن، پروژه‌های راه‌سازی، توسعه فرودگاه شهرکرد و ... پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها بر اساس میزان اشتغالزایی و ایجاد تحول در استان اولویت‌بندی شده است، عادلانه بودن توزیع اعتبارات سفر در شهرستان‌ها بر اساس عدالت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه راه‌های ارتباطی موجب خروج چهارمحال و بختیاری از بن بست می‌شود، یاد آور شد: قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) نیز در چهار حوزه آب روستایی، راه روستایی، آبخیزداری و مسکن محرومان ورود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز