خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری:

۷۰ سازه ناایمن در استان قزوین شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۰۸

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: در حال حاضر ۷۰ سازه ناایمن در استان قزوین شناسایی شده که متاسفانه برخی از آن‌ها بدون پایان کار به بهره‌برداری رسیده و بحث ایمن سازی را دچار چالش کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محسن اسماعیلی اظهار کرد: نظارت بر پروژه‌های استان قزوین بر عهده ناظران نظام مهندسی ساختمان بعنوان بازوان نظارتی شهرداری قرار دارد و  اداره کل راه و شهرسازی  وظیفه نظارت عالیه و استانداری هم نقش حاکمیتی را ایفا می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب در ساختمان‌ها، تمام سطوح مذکور باید پاسخگو باشند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور و بخشنامه وزارت کشور که در هفت محور دسته بندی و ابلاغ شده، معاونت عمرانی استانداری در حال برنامه‌ریزی‌های جامعی است که تمامی آن‌ها به فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، نظام مهندسی و راه و شهرسازی ابلاغ خواهد شد و متناسب با این ابلاغ باید اقدامات لازم انجام ‌شود.

وی عنوان کرد: در استان قزوین تیم تخصصی تشکیل شده که سازه‌های ناایمن را شناسایی کند و تا کنون تعدادی سازه ناامین شناسایی شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: متناسب با شناسایی‌هایی که انجام شده اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی مختلفی صورت گرفته و این اقدامات تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز