خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

آب روستاهای ندوشن تا اول تیرماه وصل می‌شود/بهره برداری از کنارگذر نیوک

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۷۸

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس در سفر یک‌روزه به روستاهای ندوشن از حل مشکلات آب روستاهای این منطقه تا اول تیرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل جلسه امروز پیگیری مصوبات جلسه گذشته بوده است، گفت: امیوارم در دولت بتوانیم قدمی را برای مردم در راستای خدمت بیشتر و بهتر برداریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوش در مجلس با اشاره به مصوبات دی‌ماه سال گذشته در روستای نیوک، اظهار داشت: بهره‌برداری از کنارگذر نیوک یکی از مصوبات جلسه گذشته بوده که تا سه ماه آینده تمام امور مربوط به آن انجام و پس از آسفالت، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

جوکار رفع مشکل آب روستای نیوک را از دیگر مصوبات و یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم این منطقه اعلام کرد و افزود: طی توافقی که با شرکت شهرک‌های صنعتی استان و شرکت آبفا صورت گرفته این مسئله تا یک ماه آینده برطرف خواهد شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوش در مجلس با بیان اینکه مرمت و لایروبی سیل بند روستای نیوک نیز تا یک ماه آینده انجام خواهد شد، اظهار داشت: نصب دوربین‌های پلاک خوان برای ثبت تخلفات رانندگی از دیگر مصوبات بوده که در حال بررسی آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز