خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

دستور ویژه فرمانده انتظامی قزوین برای دستگیری عوامل قتل مسلحانه در محمدیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۵۱۱

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستور ویژه سردار ابراهیمی برای دستگیری عوامل قتل مسلحانه در شهر "محمدیه" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحیم خامدی با اشاره به وقوع قتل در محمدیه گفت: شب گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه در شهر محمدیه، بلافاصله  ماموران انتظامی بخش محمدیه به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت در اقدامی جنون آمیز با استفاده از یک قبضه سلاح جنگی راننده و سرنشین یک دستگاه پژو 405 را به رگبار گلوله بسته و از محل متواری شده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این درگیری 2 جوان حدودا 23 و 32 ساله بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرده‌اند تصریح کرد: تلاش برای دستگیری عوامل این جنایت از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار پلیس قرار دارد.

خامدی با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی استان قزوین برای دستگیری هرچه سریعتر عاملان این جنایت، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز