خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف 22 هزار و 210 مترمربع اراضی دولتی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 22 هزار و 210 مترمربع از اراضی دولتی استان مرکزی به ارزش بیش از 302 میلیارد ریال در اردیبهشت ماه سال جاری، توسط یگان حفاظت این اداره کل رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید انعامی افزود: کارکنان فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل، در اردیبهشت ماه سال جاری در قالب 5 فقره رفع تصرف فوری و 6 مورد اجرای احکام قطعی (خلع ید، قلع و قمع، تخلیه) صادر شده توسط مراجع قضایی موفق به رفع تصرف از اراضی ملی شدند.

وی ادامه داد: طی 360 مورد گشت یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی اعم از خودرویی و موتورسیکلت و در عملیات های جداگانه شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی صورت پذیرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی به لحاظ مساحت مربوط به شهرستان کمیجان به ارزشی بالغ بر 300 میلیارد ریال و دومین مورد با ارزش 160 میلیارد ریال مربوط به شهرستان شازند بوده است.

انعامی تصریح کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره 1656 آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در سراسر استان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز