خبرگزاری کار ایران

با انتخابات کمیسیون‌های ورزش کارگری رقم خورد؛

افتخاری دیگر برای ورزش کارگری استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۷۴۹

دو عضو هیأت ورزش کارگری استان قزوین در انتخاب کمیسیون‌های فدراسیون ورزش کارگری به عنوان ریاست و نماینده بانوان در دو کمیسیون انتخاب شدند. شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در مرحله دوم و نهایی انتخابات کمیسیون‌های سه گانه (مربیان، ورزشکاران و داوران) در فدراسیون ورزش کارگری به جهت تعیین رئیسان کمیته‌های مذکور از بین اعضا و نیز انتخاب و تعیین نمایندگان کمیسیون‌های مربوطه به جهت عضویت در مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری کشور که در محل فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید دو عضو ورزش کارگری قزوین موفق به اخذ حداکثر آرا شدند.

امید منفرد که در نخستین مرحله به عنوان نفر اول در بین مربیان کشور رای آورده بودند این بار هم با رای قاطع اعضای کمیسیون مربیان ورزش کارگری کشور به عنوان رئیس کمیته مذکور و در مرحله بعدی نیز به عنوان نماینده این کمیته به عضویت در مجمع فدراسیون ورزش کارگری ایران انتخاب و معرفی شدند.

همچنین سکینه باقری، نایب رییس هیأت ورزش کارگری استان نیز که پیش‌تر به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران انتخاب شده بود، در انتخابات این کمیسیون به عنوان نماینده بانوان ورزشکار کارگر سراسر کشور در بین بیش از ۳۱ رشته ورزشی با اکثریت آراء مأخوذه به عضویت در مجمع فدراسیون ورزش کارگری ایران انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز