خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران گرگان:

افزایش حقوق بازنشستگان کمتر از سبد هزینه زندگی آنها است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۳۵

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهر گرگان گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کمتراز سبد هزینه زندگی آنها است ومتاسفانه کار به جایی رسیده بازنشستگان فقط می‌توانند زنده بمانند نه زندگی کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، سهراب مهاجر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دولت قرار بود افزایش حقوق بازنشستگان را پرداخت کند که متاسفانه هنوز انجام نداده و دولت سیزدهم باید رضای‌ مندی آنها را بدست آورد و متاسفانه امروزه بازنشستگان در بدترین شرایط موجود زندگی می کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر سه قوه همراه  و یک دل و هماهنگی لازم را دارند  و ما انتظار داریم به بازنشستگان توجه ویژه‌ای شود که متاسفانه بی‌مهری شدید به آنها می ‌شود.

وی تصریح کرد: بازنشستگان هنوز ۲۵ درصد افزایش حقوق سال گذشته خود را دریافت نکرده‌اند و با این تورم شدیدی که در جامعه وجود دارد زندگی بر آنها سخت شده است.

مهاجر بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر در شهر گرگان تحت پوشش کانون بازنشستگان ومستمری بگیران قرار دارند که عمده آن کارگر بود‌ اند و مبلغ وام ۷ میلیون تومانی اختصاص داده شده به بازنشستگان بسیار ناچیز و همان نیز در آخرین مرحله از ثبت که حدود ۴ماه پیش بوده پرداخت نشده است و این درحالی است این مبلغ بسیار کم و تقاضای افزایش آن را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز