خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد ؛

هوای همدان تا جمعه غبارآلود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۶۹

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: هوای نقاط مختلف این استان تا روز جمعه غبارآلود است و در ساعات بعدازظهر غلظت غبار کاهش می یابد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده ابری، همراه با وزش باد شدید و کاهش غلظت غبار پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از بعداز ظهر جمعه و شنبه احتمال بارش پراکنده به ویژه در شمال استان پیش بینی می شود که البته بارش ها قابل ملاحظه نیست.

باقری شکیب ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی از امروز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد از گرمای هوا کاسته می شود و تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین با ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت و ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

به گفته وی دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت آینده بین هشت و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز