خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۳۷۴

طی حکمی از سوی مسئول قرارگاه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، سرپرست معاونت اقتصادی این قرار گاه جهادی در سطح کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، طی حکمی از سوی مسئول قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب اسلامی، حمید شکوهی به عنوان معاون اقتصادی این قرارگاه در سطح کشور منصوب شد.

شکوهی سوابق ارزنده ای در حوزه اقتصادی به عنوان مشاور سازمان بزرگ اقتصادی همیاری شهرداری‌های استان، مدیرعامل شرکت وابسته به موسسه صنعتی گوشت مشهد و دهیار روستای شمعلی و ‌نماینده دهیاران شهرستان طرقبه شاندیز، دبیر هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی و مدیریت شرکت های اقتصادی و تولیدی در زمینه های مختلف را در کارنامه دارد.

حمید شکوهی در گفت‌وگویی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری امیدواریم بتوانیم در حوزه معاونت اقتصادی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب بتوانیم قدم های موثری برای کمک به توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و جلب حمایت  از تولید داخلی برداریم.

معاون اقتصادی قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب در سطح کشور، افزود: دراین راستا همسو با دستگاه ها، نهادها و سازمان‌های اقتصادمحور هماهنگ کننده و حمایت از شرکت های دانش بنیان، مدیریتی و اجرایی چون استانداریها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخش‌های دولتی و غیر دولتی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های این حوزه‌ها در جهت استفاده بهینه و موثر از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی درحوزه اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز