خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

سستی مسئولان در برابر بحران آب قابل قبول نیست / ضرورت احصای ترک‌فعل مسئولان قبلی و فعلی از سوی دستگاه‌های نظارتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۴۷

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هیچگونه تسامح و کم کاری و یا بی توجهی به مساله بحران آب قابل قبول نیست و برخوردهای قاطع و قانونی با افراد متخلف صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: اهمیت نقش آب و وجود بحران آن در منطقه و کشور،  توجه جدی تر تمامی دستگاه ها برای پیشگیری از تشدید بحران آب و مدیریت بهینه آن را می طلبد. 

وی از سازمان های نظارتی از جمله سازمان بازرسی خواست تا نظارت های دقیق، جامع، کامل و مستمر و مداومی بر نحوه عملکرد دستگاه ها و مدیران حتی مدیران سابق داشته باشند تا در صورت مشاهده هر گونه ترک فعل در دوران تصدی که موجب بروز معظلات و مشکلات شده است پرونده های تخلف تشکیل شود و برخوردهای لازم قضایی با فرد متخلف انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان را کم آبی دانست و گفت: امید است مدیران متولی با اتخاذ تدابیر و برنامه های دقیق و صحیح، راهکارهای علمی و عملی برای حل کم آبی ارایه نمایند.

رئیس کل دادگستری استان با اعلام اینکه دستگاه قضایی با هرگونه اقدامات قانونی دستگاه های اجرایی برای کاهش بحران آب در منطقه حمایت قضایی می کند، خاطر نشان کرد ؛ هیچگونه تسامح و کم کاری و یا بی توجهی به این مسئله قابل قبول نیست و برخوردهای قاطع و قانونی با افراد متخلف صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز