خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان:

یک فروشگاه احتکار کننده کالاهای اساسی در تاکستان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۱۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از کشف فروشگاه بزرگ کالاهای اساسی احتکار شده در این شهرستان و توزیع کالاها با قیمت قبل بین مردم خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارشات واصله یک فروشگاه بزرگ اقدام به احتکار کالاهای اساسی کرده بود که سریعاً دستورات لازم به ضابطین قضایی صادر و کالاهای احتکار شده کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: در این فروشگاه مقادیر قابل توجهی روغن، ماکارونی، تخم مرغ و سایر کالاهای اساسی احتکار شده بود.

وی بیان کرد: تمامی این کالاها با هدف منفعت مالی و با قیمت‌های قدیم احتکار شده بود و تفاوت قیمت آن‌ها با قیمت‌گذاری جدید مبلغ قابل توجهی بود.

این مقام قضایی استان یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده و نظارت دقیق تمامی کالاهای کشف شده با قیمت قدیم در بین مردم توزیع و عرضه شد که این اقدام موجب رضایتمندی شهروندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان خاطر نشان کرد: برای مالک این فروشگاه به اتهام احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی پرونده تعزیراتی تشکیل شد و قطعاً با احتکار کنندگان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز