خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

هدف مندی یارانه هاباید به صورت درست و کامل انجام شود/هنوز برای اظهار نظر زود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۲۰۴

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: برنامه جدید دولت برای اصلاح هدفمندی یارانه ها شروع شده وباید صبر کنیم ببینیم دولت چطور این طرح را اجرا می کند.

رحمت الله نوروزی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: دولت اصلاح هدفمندی یارانه‌ها را شروع کرده و یارانه نقدی به مردم داده است. باید صبر کنیم ببینم دولت چطور و به چه شیوه هایی این طرح را اعمال می‌کند؛ در هر صورت نباید این کار به گونه‌ای رانت ساز باشد.

وی ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها نباید بر روی مردم به ویژه قشرکارگر فشار ایجاد کند چون در  دوسال گذشته مردم تورم شدیدی تجربه کردند ودیگر تحمل گرانی هارا ندارند.

نوروزی بیان کرد: متاسفانه هنوز هستند کسانی که یارانه دریافت نکردند و دولت هرچه زودتر برای رفع این مشکل اقدام کند. هنوز برای اظهار نظر درباره این طرح زود  است وامیدواریم دولت سیزدهم به شیوع کامل این کار پیش ببرد.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: سفره کارگران دغدغه ما است که دولت و مجلس تمام تلاش خود را می کنند تا کارگران مشکلات معیشت نداشته باشند وفشار بر روی آنها کمتر شود.

وی افزود: درکمیسیون های مجلس پیگیر این هستیم که بن کالا وکارت الکترونیک به کارگران داده شود که بتوانند برنج، گوشت، ماهی، حبوبات، روغن وکالا بخرند چراکه معتقدیم نباید پول نقدی به جامعه تزریق کرد چون  تورم زا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز