خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

تداوم اجرای مانور تشدید نظارت‌ها بر بازار در استان اردبیل / متخلفان صنفی بیش از 7 میلیارد ریال جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تداوم اجرای مانور تشدید نظارت‌ها بر بازار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تداوم تشدید نظارت ها بر کالاهای اساسی و تنظیم بازار در سطح استان خبر داد و گفت: ارشاد و راهنمایی اصناف در راستای عمل به قوانین نظام صنفی، جلوگیری از عرضه محصولات بالاتر از نرخ مصوب، رصد و پایش کالاهای اساسی و جلوگیری از احتکار و گرانفروشی از برنامه‌های مهم این مانور است.

وی افزود: این مانور در مرکز استان با حضور 204 نفر در قالب 94  اکیپ از مجموعه سازمان صمت اردبیل،شرکت شهرک های صنعتی، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و بسیج اصناف، کار نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی انجام شد.

صادقی گفت: با اجرای مانور بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در سطح استان 2 هزار و 804 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده که برای واحدهای متخلف با تشکیل 91 فقره پرونده به ارزش 7 میلیارد و 878 میلیون و 32 هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مسئول در ادامه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد تخلف را گزارش دهند، و یقین داشته باشند که بازرسان سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان با تمام ظرفیت با متخلفان و گرانفروشی و کم فروشی و احتکار به صورت قاطع برخورد می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز