خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

طرح فاضلاب چادگان نیازمند تامین اعتبار 200 میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۹۶۳

مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان تکمیل و راه اندازی طرح فاضلاب چادگان را مستلزم تامین 200 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید شمسایی اظهار داشت :این طرح به طور همزمان در سه جبهه احداث تصفیه خانه، اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب ومطالعات احداث دو باب ایستگاه پمپاژ در حال اجرا است. 

وی ادامه داد: تکمیل و راه اندازی طرح فاضلاب چادگان را مستلزم تامین 200 میلیارد تومان اعتبار است که در صورت تامین اعتبار، طرح فاضلاب شهر چادگان سال آینده وارد مدار بهره برداری می‌شود.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان افزود: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان از سال 1392 آغاز شده و تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شمسایی خاطرنشان کرد: این تصفیه خانه پس از تکمیل و بهره برداری می تواند 2330 متر مکعب فاضلاب را در شبانه روز با روش‌های پیشرفته لجن فعال و تصفیه تکمیلی فیلتراسیون تصفیه کند.

وی با بیان این که عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر چادگان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است تصریح کرد: تاکنون 35 کیلومتر از 44 کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب مورد نیاز این طرح با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطرهای 200 تا 500 میلیمتر اجرا شده است.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان با بیان این که مراحل مطالعاتی دو باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب این شهر نیز آغاز شده است اذعان داشت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکنون به تعهدات خود در جهت اجرای این طرح بزرگ عمل کرده، اما و تکمیل و بهره برداری از آن نیازمند تامین اعتباری معادل 200 میلیارد تومان است که امیدواریم در سفر رییس جمهور به اصفهان به تصویب برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز