خبرگزاری کار ایران

بر اساس آمار فروردین سال‌جاری اعلام شد؛

ثبت بیش از 2 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۷۲

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 2 میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در یکماهه گذشته در استان به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبدی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل مغان با اعلام این خبر افزود: محور نیر- اردبیل با 176 هزار و 836 تردد، آستارا- اردبیل با 156 هزار و 685 تردد و اردبیل- آستارا با 535 هزار و 376 تردد جزو بیشترین محورهای دارای فاصله غیر مجاز در فروردین ماه به ثبت رسیده است.

وی از ثبت 595 هزار تردد سرعت غیر مجاز در محورهای استان اردبیل در یک ماهه گذشته خبر داد و گفت: میانگین سرعت متوسط استان 71 کیلومتر است که توصیه می کنیم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه محور مشگین شهر- کنگرلو با 27 هزارتخلف، بران- قره آغاج با 24 هزار تخلف و گرمی- بیله سوار نیز با 27 هزار تخلف از محورهای پر تخلف سرعت غیر مجاز استان می باشد تصریح کرد: محور مشگین شهر- کنگرلو با 41 درصد تخلف بیشترین آمار سرعت غیرمجاز را در فروردین ماه به خود اختصاص داده است.

وی در مدت یاد شده از ثبت 96 هزار و 292 تردد سبقت غیرمجاز در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد:بیشترین محور های دارای سبقت غیرمجاز مربوط به محور آستارا – اردبیل با 154 هزار، اردبیل- سرچم با 113 هزار و اسالم- خلخال با 8 هزارتخلف سبقت غیر مجاز است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 174 سامانه هوشمند را در محورهای مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: در فروردین ماه سال‌جاری 30 هزار و 592 تخلف از طریق سامانه ثبت تخلفات و توزین حین حرکت به پلیس راه کشور ارسال شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز