خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در مجلس:

با اتحاد و انسجام، توسعه شهرجدید مهستان را شاهد خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۵۰

در دیدار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ مسائل و دغدغه های مردم مهستان، بررسی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان با تاکید ویژه بر اولویت اول احداث بیمارستان شهرجدید و خدمات بهداشت و درمان ، احداث سالن‌های ورزشی فاز ۷ و ۴ بر اجرای اقدامات اساسی در راستای خدمت رسانی به مردم شهرجدید مهستان را خواستار شد .

نماینده  مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در خصوص  پروژه‌های شهرجدید مهستان ضمن ارائه پیشنهاد برای ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی در این مناطق بر ایجاد رفاه حال مردم این شهر تاکید کرد.

حدادی در ادامه گفت: شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده و همواره ظرفیت فعالیت‌های جنبی شهری در کنار بحث سکونت شهروندان باید به صورت جدی همزمان با سایر پروژه های شهری از جمله طرح‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی، توجه به سرانه‌های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های به صورت جهادی پیگری شود .

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم ایجاد و حفظ اتحاد و انسجام در شهرجدید مهستان، تصریح کرد: تمامی بخش های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو رفع شود تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری آن و رفاه و آسایش شهروندان  باشیم.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات شرکت، ارائه کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز