خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کرامت مردم در جراحی اقتصادی حفظ شود/ عدم هم افزایی در اجرای هفته فرهنگی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۱۴

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه بدون فراهم کردن زمینه‌های لازم برای مردم محروم و مستضعف ، نمی‌توانیم جراحی اقتصادی انجام دهیم، گفت: داروی بیهوشی جراحی اقتصادی رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا و افزایش یارانه‌هاست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا فلاح در نطق میان دستور چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد:  ای کاش با هم افزایی بین همه دستگاه‌ها هفته نکوداشت اصفهان بهتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شد.

وی افزود: نسبت به کوتاهی برخی از دستگاه‌ها و رسانه ها  در این رویداد مهم انتقاد دارم.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: از ادارات دیگر مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، اتاق اصناف و ... نیز سوال داریم که چه حرکتی را برای نکوداشت اصفهان انجام دادند و چه ظرفیت‌هایی را از اصفهان برای مردم ایران و دنیا نشان دادند؟ نکته این است که تا در این استان و شهر هم‌افزایی و هم‌دلی بین دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی نباشد پیشرفت و آبادانی را نباید انتظار داشته باشیم.

وی ادامه داد: از جایگاه مقدس شورای شهر تاکید می‌کنم که امام جمعه، استاندار، فرماندار و شهردار باید این هم‌افزایی را بین دستگاه‌های اصفهان به وجود آوردند تا همه مشکلات این شهر با همدلی یکی پس از دیگری برطرف شود.

فلاح با انتقاد از برخی اقدامات در هفته نکوداشت اصفهان تصریح کرد: برخی دوستان در این هفته خدماتی ارائه دادند اما به نحو شایسته نبوده و سبب ایجاد آزار برای مردم شده است. در سطح شهر تبلیغاتی صورت گرفت مبنی بر بازدید رایگان یا با تخفیف ۵۰ درصدی از برخی اماکن اما به صورت درست این اقدام انجام نشد، مردم همراه با مهمانان خود در این اماکن حضور پیدا کردند اما نه تخفیفی ۵۰ درصدی وجود داشت و نه بازدید رایگان بود.

وی افزود: مردم کرامت و عزت و شخصیت دارند و نباید اینگونه با آن‌ها برخورد کنیم. اگر مصوبه شورا مبنی بر بازدید رایگان یا نیم بها بود باید به صورت کامل و درست اجرا می‌شد. نه اینکه مردم تا پشت در اماکن بروند اما با این موضوع مواجه شوند که نه تخفیفی وجود دارد و نه بازدید رایگان است.

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی مردم پیام فرستادند که همراه با مهمانان خود برای بازدید از اماکن حضور پیدا کردند اما با دست رد مواجه شدند. بعضا اماکنی که میراث فرهنگی ارائه کرده بود و تخفیفاتی که اشاره شده بود را مطرح می‌کردند. امیدواریم از این به بعد این هم‌افزایی بین شهرداری و میراث فرهنگی ایجاد شود که همان اقدامی که از آن صحبت می‌شود انجام شود نه اینکه زمانی که انبوه جمعیت را می‌بینند نگاه آن‌ها به بحث درآمد باشد. انتظار داریم در همه موارد به شهروندان احترام گذاشته شود و مصوباتی که به نفع مردم است اجرایی شود.

عضو شورای شهر اصفهان افزود: سئوال این است که چرا همیشه در دوره مدیران انقلابی جراحی اقتصادی باید صورت گیرد؟ چرا ثبات اقتصادی وجود ندارد؟

فلاح تصریح کرد: آقای رئیسی، قبل از هر جراحی نیاز به تزریق مسکن و داروی بیهوشی است. بدون اینکه زمینه‌های لازم را برای مردم محروم و مستضعف فراهم کنیم نمی‌توانیم جراحی اقتصادی را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: داروی بیهوشی جراحی اقتصادی رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا و افزایش یارانه‌هاست. تصمیماتی که گرفته می‌شود یا توسط مدیران بازمانده دولت اصلاحات است که متأسفانه هنوز در دستگاه‌ها حضور دارند و تصمیم گیری می‌کنند یا توسط مدیران بی تجربه‌ای است که باید با هر دو برخورد کرد. این تصمیمات توسط مردم قابل پذیرش نیست. آن‌ها نیاز به عزت و کرامت دارند.

این عضو شورا با بیان اینکه با این تصمیمات بهانه دست مخالفان نظام می‌دهیم اظهار داشت: امیدواریم در این جراحی اقتصادی به قشر محروم و ضعیف بیشتر توجه شود و کشور ما همیشه سربلند باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز