خبرگزاری کار ایران

‌‌سفیر کنیا در دیدار با شهردار کاشان مطرح کرد؛

زمینه های زیادی برای همکاری کنیا با کاشان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۹۱

‌‌سفیر کنیا با اشاره به زیبایی خطه سیلک، حفظ بناهای تاریخی در کاشان را یک اتفاق مثبت دانست و بر تبادل تجربیات با کاشان در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از کاشان، جاشوا ایگوتا گاتیمو در دیدار با شهردار کاشان گفت: شهرهایی مشابه کاشان در کنیا وجود دارد که دارای ویژگی های مشابه مانند این شهر است، با این تفاوت که بارندگی زیادی را در آن شهرها مشاهده می‌کنیم.

وی گل، قهوه و چای را از جمله صادرات کنیا ذکر و تصریح کرد: بسیار برایم جالب بود که کاشان نیز با وجود آب و هوای کویری پرورش دهنده و صادرکننده بهترین نوع گل‌ها با نقاط مختلف دنیاست.

سفیر کنیا با بیان اینکه تنوع جغرافیایی عامل رونق گردشگری در کنیا است تأکید کرد: در کشورمان هم مناطق کوهستانی و هم حیات وحش داریم که به  گردشگری ما کمک کرده است.

وی حفظ بناهای تاریخی در کاشان را یک اتفاق مثبت دانست و بر تبادل تجربیات با کاشان در این زمینه تأکید کرد و افزود: زمینه‌های زیادی برای همکاری وجود دارد که می‌توان این ارتباط را ایجاد و توسعه داد.

ایگوتا گاتیمو با اشاره به استقلال کشورش از 58 سال پیش، ایران را الگوی مناسبی در پیشرفت با وجود تمام بحران‌ها به خصوص جنگ تحمیلی و فشارها دانست و ادامه داد: کنیا در گذشته دور میزبان اقوامی از ایران در خود بوده است و این به اشتراکات فرهنگی دو کشور می‌افزاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز