خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تبریز عنوان کرد ؛

سفر آتی رئیس جمهور به تبریز فرصتی برای بهره مندی از اعتبارات ملی به این کلانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۵۰

رئیس شورای اسلامی تبریز با اشاره به سفر آتی رئیس جمهوری به تبریز، گفت: این سفر فرصتی برای بهره مندی از اعتبارات ملی به این کلانشهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،  رسول برگی، در جلسه شورای اسلامی تبریز همچنین با اشاره به ضرورت فعالیت شهردار شب در تبریز، افزود: تابستان در پیش بوده و موضوع زیست شبانه خیلی مهم است بنابراین باید اماکنی برای زیست شب گردشگران تعیین شود و ۲ نفر نیز فقط به عنوان شهردار شب فعالیت کنند.

شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به سفر آتی رئیس جمهوری به تبریز، گفت: چند پیشنهاد اساسی برای سفر رئیس جمهوری از سوی شهرداری به استاندار آذربایجان شرقی تحویل شده است و در جلسات آتی این پیشنهادات پیگیری خواهد شد.

یعقوب هوشیار، افزود: اگر اعضای شورای اسلامی تبریز نیز پیشنهادهایی برای این سفر داشته باشند، می‌توان در جلسه آتی با مسوولان استانداری و نماینده نهاد ریاست جمهوری آن ها را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه قبلا نیز استاندار دستوری از رئیس جمهوری در خصوص تخصیص اعتبارات ملی برای پروژه قطارشهری تبریز اخذ کرده‌ است، اظهار داشت: در جلسه آتی نیز با مسوولان استانداری این پیشنهادات اساسی پیگیری خواهند شد.

شهردار تبریز در پاسخ به پرسش غلامرضا احمدی نایب رییس شورای اسلامی تبریز مبنی بر عدم دریافت وام و تسهیلات توسط شهرداری، گفت: در بحث وام و یا مبالغ خاص، تلاش می شود این مبالغ به پروژه‌های مشخص هدایت شود و نمی‌توان از وام برای هزینه‌ جاری استفاده کرد.

هوشیار، ادامه داد: به صورت هدفمند تلاش می شود از وام‌های کلان برای مولدسازی و پروژه‌های عمرانی مانند حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تکمیل قطارشهری استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت شهردار شب در تبریز، گفت: پیش از این، هر شب یک نفر از مدیران شهری موظف بودند که به عنوان شهردار شب فعالیت کنند اکنون شیوه تغییر یافته تا هر منطقه یک شهردار شب داشته باشد.

هوشیار، افزود: مقرر شده که هر منطقه ۲ شهردار شب داشته باشد تا یک روز در میان فعالیت کنند چراکه زیست شبانه در این شهر برای مدیریت شهری مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز