خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی قویترین مردان محلات بندرعباس به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۴۵

با مشارکت حوزه بسیج شهید رضایی و هیات بدنسازی وپرورش اندام استان هرمزگان، دومین دوره مسابقات قهرمانی قویترین مردان محلات بندرعباس خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دومین دوره مسابقات قویترین مردان محلات، یادواره زنده یاد غلامرضا رکن الدینی و علی سالارزاده با رقابت ۱۱ ورزشکار در دو گروه منفی ۸۰ کیلوگرم و مثبت ۸۰ کیلوگرم به میزبانی محله طلا بند شهرستان بندرعباس برگزار شد.

این رقابت در ۶ مرحله(آیتم) در مرحله مقدماتی با بلند کردن کنده منفی ۸۰کیلویی گرم، مثبت ۸۰کیلویی گرم و۱۰۰کیلویی گرم، کشیدن لیفت منفی ۸۰کیلوگرم مثبت ۸۰ کیلوگرم یک تکرار، آیتم سه گانه(بلند کردن دمبل ۳۰ کیلوگرمی، غلت دادن لاستیک ۳۰۰ کیلوگرمی بلندکردن کنده ۹۰کیلوگرمی) و درمرحله فینال کشیدن مینی بوس به متراژ ۱۵ متر. برای منفی ۸۰ کیلوگرم تکرار کوی ۸۰ کیلویی گرمی درزمان ۱دقیقه و مثبت ۸۰ کیلوگرم کوی ۱۰۰ کیلوگرمی تکرار در زمان ۱ دقیقه صورت پذیرفت.

در وزن منفی ۸۰کیلوگرم  علیرضا چمیده، محمد علی رحیمی و رضابهرامی به ترتیب فاتح مقام های اول تا سوم این رقابت شدند. در ادامه این رقابت در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم ایوب ترابیده، فرشادطراحی و محمدسالاری موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و همچنین مصطفی عباس قلی به عنوان مرد اخلاق این دوره از رقابت های محلات شهر بندرعباس معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز