خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی پروژه محور اردهال - دلیجان - کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۰۳۰

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: کلنگ عملیات اجرایی پروژه مشارکتی هیات امنای آستان شهید اردهال و وزارت راه و شهرسازی در محور دلیجان- اردهال، اردهال-کاشان و برعکس با حضور مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، محمد شریف زارعی اظهار داشت: این پروژه  به طول تقریبی  ۳۰۰۰ متر که از   روستای بهار آغاز و پس از عبور از منطقه اردهال به شهرستان دلیجان متصل می شود و احداث این محور از جمله  درخواست هایی بود که از گذشته از طرف  شهروندان و هیات امنای آستان سلطان علی ابن محمد باقر (ع)  به عنوان به یک دغدغه مطرح می شد.

 وی  مهم‌ترین هدف  از اجرای این طرح را کاهش ترافیک به ویژه در ایام قالیشویان، افزایش ایمنی و امنیت مسیر دانست و یادآور شد: پس از  هدایت خودرو های سنگین و کاهش ترافیک به شکل مجزا به خارج از حریم منطقه مسکونی و زیارتی، علاوه بر رفع  مشکلات زیست محیطی آلودگی های صوتی نیز کاهش می یابد.

زارعی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه یکصد  میلیارد ریال اعتبار تامین شده است و  انجام این پروژه در  طرح جامع حضرت سلطان علی پیش بینی و پس از تصویب در کمیسیون تلفیق امور زیربنایی شهرستان مجوزهای کمیسیون های استان و  ایمنی شهرستان کاشان و استان راهم اخذ کرد.

سرپرست فرمانداری کاشان  ادامه داد: برای اجرای کل پروژه، آزادسازی اراضی درگیر در حوزه منابع طبیعی و کشاورزی بالا دستی در ظلع شمال غربی آستان مقدس با پیگیری هیات امنا  و حوزه راه و شهرسازی کاشان مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول ارتقا منطقه اردهال که مورد تایید امامان جمعه کاشان و منطقه اردهال برنامه ریزی جهت آغازعملیات ساخت و تکمیل محور اردهال به دلیجان است اظهار داشت: امیدواریم با همکاری  شهروندان و اعضای شورای شهر و مسئولان بتوانیم تا نوروز سال ۱۴۰۲این پروژه را به اتمام برسد  و انشاالله بار ترافیکی شهر زیارتی اردهال  کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: پیش از احداث این محور  نقشه مطالعاتی کامل شامل احجام و برآورد نقشه مسیر توسط مشاورین تحت نظارت اداره کل راه وشهرسازی استان و شهرستان کاشان  با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تامین و تهیه شد.

زارعی گفت: پیش بینی می شود با توجه هماهنگی مسئولین اجرایی  و پیمانکار طرح و همچنین همراهی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و شهرستان کاشان و خیر محترم بهره برداری از طرح در زمان خود انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز