خبرگزاری کار ایران

تداوم بارش‌های رگباری و رعد و برق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۲۹۹

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین از تداوم بارش های رگباری ، رعد و برق و وزش بادهای شدید لحظه ای در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی برای امروز پایدار خواهد بود.

وی اظهار داشت: براساس خروجی مدل‌های هواشناسی همچنان تا اواخر هفته، گذر متناوب امواج را خواهیم داشت که در برخی ساعات بویژه ساعات بعدازظهر و شب با بارش‌های رگباری، رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید همراه خواهد بود.

بهروزی تصریح کرد: طی امروز و فردا با توجه به گذار امواج تراز میانی جو در برخی مناطق استان شاهد رشد ابرهای هم رفتی خواهیم بود که پیامد آن رگبار، رعد و برق و بادهای شدید لحظه ای است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تاکید کرد: روز پنجشنبه سرعت وزش بادها نسبتا شدید خواهد شد و احتمال ایجاد گرد و غبار در برخی مناطق  استان خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با پنج درجه سانتیگراد و آبیک با  ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت بین هفت تا ۱۸  درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی و ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز