خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۱ دانلود ویدیو

استاندار ایلام در بازدید از بیمارستان رازی؛

مدیر لاک پشتی نمی خواهم/ لزوم افتتاح فاز اول بیمارستان تا آخر خرداد ماه

کد خبر : ۱۲۲۵۷۷۳

استاندار ایلام در بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام گفت: فاز اول بیمارستان ۳۷۶ تخختوابی تا پایان خرداد باید افتتاح شود، مشکل مالی برای تکمیل فاز نخست بیمارستان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام، ضمن انتقاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به خاطر تعلل سه هفته ای برای امضا و انعقاد قرارداد با آب و فاضلاب استان جهت تسریع در تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام، هشدار داد و گفت: لاک پشتی عمل کردن در قاموس ما نیست، مدیریت جهادی می خواهیم

وی تاکید کرد: برای تکمیل این طرح بزرگ باید جهادی عمل کرد و تاخیر چند باره تحت هیچ عنوانی در تکمیل این پروژه پذیرفتنی نیست.

 بهرام نیا در ادامه گفت: به علت آتش سوزی و دیگر مشکلات از جمله نبود تجهیزات و ... افتتاح این مجموعه به تاخیر افتاد و تلاش داریم در اسرع وقت و حداکثر تا پایان خرداد فاز نخست این مجموعه به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مشکل مالی برای تکمیل فاز نخست بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام وجود ندارد، گفت: چنانچه فاز نخست طبق زمانبندی تعیین شده به بهره برداری برسد برای تکمیل دیگر فازها متناسب با نیاز تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: طی بازدیدی که امروز از روند کار انجام شد، مقرر شد مابقی فازهای این مجموعه متناسب با اعتبارات  و نیروهای مورد نیاز  به بهره برداری برسد.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در ۶۵ هزار مترمربع در حال حاضر دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز