خبرگزاری کار ایران

مدیران مرتبط تمام تلاش خود را برای اتمام مسکن مهرانجام دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۱

استاندار ایلام: مدیران مرتبط تمام تلاش خود را برای اتم ام مسکن مهرانجام دهند.

استاندار ایلام گفت: همهٔ مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسکن مهر تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر انجام دهند تا این پروژه‌ها در اختیار مردم و متقاضیان قرار دهند.

به گزارش ایلنا، مروارید در جلسه شورای تأمین مسکن استان با تأکید بر این موضوع خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا حق مردم و متقاضیانی که در خصوص مسکن مهر هزینه داده‌اند با مشکل مواجه نشوند و تمام مشکلات آنان تا پایان سال رفع شود.

وی با تأکید بر دستگاه‌های خدمات رسان دستور داد: مشکلات برق، آب و فاضلاب، گاز و معابر پروژه‌های مسکن مهر هر چه سریع‌تر برطرف شده و در صورت بروز مشکل با هماهنگی اینجانب پیگیری لازم با مرکز صورت گیرد.

استاندار ایلام در این جلسه با تأکید بر اینکه دولت درخصوص مسکن مهر تعهد داده است خاطر نشان کرد: پروژه‌های مسکن مهر باید هر چه سریع‌تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد و باید یک فرصت زمانی مشخص در نظر گرفته شود تا مشکلات این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی همچنین برای حل مشکل برق برخی از پروژه‌های مسکن مهر دستور برگزاری جلسه اضطراری را صادر کرد. لازم به ذکر است در استان ایلام بیش از ۴۳ هزار مسکن مهر، روستایی، مقاوم سازی و شهری احداثشده که کل واحدهای به بهره برداری رسیده در کل استان بیش از ۳۲ هزار واحد، آماده بهره برداری بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ واحد ودر شهرهای بالای ۲۵ هزر نفر حدود ۱۲ هزار واحد در دست احداثاست که قسمت اعظم آن نیز تا پایان سال به متقاضیان واگذار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز