خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پنجمین فستیوال فرهنگی هنری بخش سیلوانای ارومیه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۷۳۸

هماهنگ کننده ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و بومی محلی بخش سیلوانا از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره در دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

پرویز میرخانپور در گفت و گو با ایلنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وقفه ۲ ساله برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بخش سیلوانا به‌علت همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، امسال پنجمین دوره جشنواره فرهنگی هنری و بومی محلی بخش سیلوانای ارومیه به مدت سه روز از ۲۱ لغایت ۲۳ اردیبهشت‌ماه در روستای بزرگ راژان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جلسات لازم در زمینه برنامه ریزی و تشکیل کمیته ها و کارگروه های این جشنواره برگزار شده و در بخش های مختلف آن نیز هم‌اندیشی های لازم صورت گرفته است.

هماهنگ کننده ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری بخش سیلوانا و مدیرعامل موسسه فرهنگی اجتماعی فکوران افزود: این جشنواره کاملا بصورت مردمی و با مشارکت و همکاری بخشداری سیلوانا، دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سیلوانا، موسسه مردم نهاد فکوران و فعالین فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

میرخانپور با بیان اینکه تاکنون چهار دوره جشنواره فرهنگی هنری و بومی محلی در بخش سیلوانا برگزار شده است گفت: برای برگزاری پنجمین دوره این فستیوال نیز حضور میهمانان، هنرمندان و مسئولین برجسته کشوری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: معرفی ظرفیت و پتانسیل های این منطقه وسیع در زمینه های مختلف، جذب سرمایه گذار و ایجاد فضایی با نشاط اجتماعی از جمله اهداف این جشنواره است.

به گزارش ایلنا، بخش سیلوانا به عنوان یکی از ۱۹ منطقه جهان که دارای اکسیژن خالص است و به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری استان آذربایجان‌ غربی و ایران شناخته می‌شود. و با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر، شامل سه دهستان ترگور، مرگور و دشت بوده که در جنوب غربی استان آذربایجان غربی و در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرستان ارومیه قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز