خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مزیت اقتصادی شهر گرگان گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۷۷۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مزیت اقتصادی شهر گرگان گردشگری است و شهرداری باید شرایط سرمایه گذاری در این بخش را برای شهر فراهم کند.

حجت مقسیم درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری در گرگان وجود دارد که ۶۰ دستگاه آن فرسوده است که درسالهای اخیر بخاطر محدویت مالی وجود داشت، نتوانستیم اتوبوس های فرسوده را از رده خارج کنیم.

 وی ادامه داد:  تعداد ۶۰ دستگاه که عمر مفید آنها به اتمام رسیده باید از رده  خارج شوند که بزودی ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان  حمل ونقل عمومی افزوده خواهد شد که ۲۰ درصد مبلغ آن را شهرداری ومابقی را وزارت کشور پرداخت می‌کند.

مقسیم بیان کرد: در دوران شهردار قبلی مطالعاتی انجام شد که نتیجه آن مشخص شد مزیت اقتصادی شهر گرگان گردشگری است که تله کابین، بازار موزه، شهربازی و.... می تواند براقتصاد شهر گرگان وبلکه استان تاثیر مهمی داشته باشد و لازم‌ است شهرداری زمینه سرمایه گذاری  را در این بخش فراهم کند.

وی افزود: پروژه شهربازی گرگان با پیمانکاری خاتم الانبیا مشغول به کار است و شهرداری باید سرمایه گذاران جدیدی برای این پروژه انتخاب کند و بلند ترین چرخ فلک ایران در شهربازی گرگان نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت شهربازی گرگان در سه مرحله انجام می شود که فاز  اول شامل تراس بندی است و ۶۰ درصد آن انجام شده است. در فاز دوم شامل زیر ساخت آب، برق ،گاز وسرویس بهداشتی و‌ در مرحله اخر نصب وسایل تجهیزات شهربازی  خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز