خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج مطرح کرد:

تعیین تکلیف پروژه مشارکتی ایران زمین به ارزش 3 هزار میلیارد ریال پس از سال‌ها بلاتکلیفی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۲۱

شهردار کرج از تعیین تکلیف پروژه مشارکتی ایران زمین به ارزش 3 هزار میلیارد ریال پس از سالها بلاتکلیفی خبر داد و آن را اتفاقی خوب برای مدیریت شهری در سال جدید دانست.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه مشارکتی ایران زمین به ارزش 3 هزار میلیارد ریال پس از سالها بلاتکلیفی، اظهار داشت: پروژه مشارکتی «ایران زمین» با محوریت راه اندازی مجتمع تجاری – رفاهی که قراردادِ آن در سال 1388 منعقد شده اما در ادامه به دلیل بروز اختلافاتی فی مابین شهرداری و سرمایه گذار دچار تعطیلی گردیده بود با حمایت های شورای اسلامی شهر و پیگیری های شهرداری تعیین تکلیف شد.

وی افزود: محل اجرای این پروژه که ظرفیت خوبی برای ایجاد منابع پایدار درآمدی به شمار می رود و تعیین تکلیفِ آن اعتماد سرمایه گذاران به شهرداری کرج برای ورود به سایر پروژه های مشارکتی را ارتقاء خواهد بخشید، پارک ایران زمین در میدان اسبی عظیمیه می باشد و ارزش ریالی آن حدود 3 هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

شهردار مرکز البرز که طی روزهای اخیر خبر تعیین تکلیف یکی از ابربدهکاران شهر به ارزش 3 هزار میلیارد ریال را رسانه ای کرده بود، ادامه داد: باور داریم که با بررسی اقدامات گذشته و پیگیری ویژه مواردی که بلاتکلیف و معطل مانده اند، می توان ظرفیت بسیار خوبی در جهت احقاق و استیفای حقوق شهر و شهرداری، وصول مطالبات کلان، درآمدزایی و جلوگیری از تضییع حقوقِ شهر و شهروندان را شاهد بود و الحمدلله در سالِ جدید شاهد برداشتن گام های بلندی در همین راستا هستیم.

سعیدی خاطر نشان کرد: مدیران شهری فارغ از اقدامات و فعالیت های جاری و روزمره که تحت هر شرایطی باید صورت پذیرد، باید پیگیر موضوعاتِ مغفول مانده و انجام کارهای بزرگ و کلان و زیرساختی باشند، چرا که کرج در فصل کنونی نیازِ به تحولات و اتفاقات خوب و تازه دارد و شهروندان می خواهند که ورودِ شهر و مدیریت شهری به چارچوب و شرایطِ جدید را از نزدیک لمس و درک کنند.

کلیددار کلانشهر کرج اظهار کرد: پروژه مشارکتی ایران زمین که ارزش ریالی آن قابل توجه است، طی حدود یک و نیم دهه اخیر بلاتکلیف رها شده بود اما با حمایت های شورای اسلامی شهر و اقدامات و پیگیری های ویژه صورت گرفته، طی روزهای گذشته مانع زدایی و تعیین تکلیف شد و مجتمع تجاری – رفاهی برای استفاده شهروندان در محل پروژه احداث می شود و عواید ریالی آن نیز صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز