خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارقان اماکن خصوصی دامغان دستگیر شدند / کشف ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۹۱۲

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۳۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سردار عبدالله حسنی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان دامغان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی در ادامه با اشاره به تحقیقات میدانی و اطلاعاتی مأموران پلیس در این راستا گفت: در پیگیری های  کارآگاهان انتظامی ۲ مجرم حرفه‌ای که به دفعات مختلف دارای سوابق حبس در زندان بودند شناسایی و تحت تعقیب قانونی پلیس قرار گرفتند.

این مسئول ارشد انتظامی در استان به برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده ماموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و بیان کرد : تیم ویژه پلیس در یک اقدام اطلاعاتی مخفیگاه مجرمان را در یک منطقه روستایی شناسایی و در عملیاتی منسجم ۲ مجرم را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

حسنی تصریح کرد: مجرمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۳۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دامغان اعتراف کردند و گفتند اموال مسروقه را به ضایعاتی های دوره‌گرد فروختند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تاکنون مقادیر قابل توجه از اموال مسروقه شناسایی شد، اضافه کرد: کارشناسان امر ارزش ریالی اموال کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز