خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

برای تحقق شعارسال باید به کارگران تکیه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۵۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: جامعه کارگری با دولت و نظام همراه بوده و برای رونق تولید و تحقق شعار سال ( تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) می‌توان به این قشر تکیه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته کار و کارگر، اظهار کرد: هفته کار و کارگر فرصتی مناسب برای تجلیل ازتلاشگرانی است که همواره در راستای رفع موانع تولید و اشتغال و بحث تولید پیشگام بوده و در پیشبرد اهداف نظام اسلام پیش قدم هستند.

وی ضمن تاکید بر سخنان مقام رهبری، گفت: امیدآفرینی و تقویت اتحاد و انسجام در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی باعث برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد و به همین دلیل اهمیت هفته کارگر بیشتر از زمان‌های دیگر است.

فتحی با بیان این‌که اعتماد آفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی از جمله اهداف آیین‌های هفته کارگر است، متذکر شد: برنامه‌های این هفته پیام آور شعار سال و همچنین برای حمایت از تولید و ارتقای کیفیت تولید موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حرکت عظیم چرخه‌های تولید بر عهده این قشر زحمت‌کش جامعه است، خاطرنشان کرد: هفته کار و کارگر فرصت بسیار مغتنمی برای پاسداشت مقام و منزلت کارگران است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زحمت‌کشان عرصه کار و تولید قرار بگیریم.

فتحی ضمن اعلام برنامه‌های هفته کار و کاگری، تصریح کرد: دیدار تشکل ها و کارفرمایان با نماینده محترم ولی فقیه در استان،  زنگ ورزش، طرح کاروان ورزش و نشاط در شرکت های تولیدی، اهدای شاخه گل در واحدهای تولیدی و صنعتی به کارگران، پویش ورزش در کارخانجات ،نشست تخصصی زنان کارگر و تجلیل از کارگران نمونه زن از جمله برنامه های هفته کارگر در سال جاری است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری همایش تجلیل از نخبگان کارگران- پیشکسوتان جامعه کارگری- کارآفرینان و ورزشکاران کارگر با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حضور در گلزار شهدا و گلباران گلزار شهدا به ویژه شهدای کارگر، افتتاح نمایشگاه صنعت، ورزش و دانش‌بنیان در نگارخانه عون بن علی، دیدار نمایندگان تشکل های کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگی با استاندار آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در سطح استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز