خبرگزاری کار ایران

نجات معجزه آسای کودک پنج ساله از رودخانه کلقان چای توسط جوان هشترودی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۸۸

یک جوان هشترودی با از جان گذشتگی خود باعث نجات کودکی پنج ساله از مرگ ناشی از خفگی در آب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود،  فرشاد حسین زاده متولد ۱۳۷۳ ساکن روستای باباکندی رود  با رشادت و از جان گذشتگی خود باعث نجات کودک ۵ساله  از مرگ ناشی از خفگی در اثرشدت آب رودخانه  شد.

 حسین زاده ماجرا را این طور تعریف می کند.روز جمعه گذشته ، به اتفاق دوستم آقای علمی مشغول کاشتن نهال در باغ بودیم که ناگهان متوجه صدای کودکی شدیم که فریاد می زند وکمک می خواهد.بلافاصله به همراه دوستم از باغ بیرون آمدیم وبه دنبال صدا گشتیم.بعد از مدتی گشتن متوجه کودکی شدیم که در رودخانه افتاده است در اثر  فشار  هی بالا وپایین می شود.

وی با اظهار خرسندی از اینکه شدت آب طوری بوده است که کودک را به طرف حصار باغ آنها  کشانده  است وبه علت خوش شانسی و نظر و الطاف  خداوند  در  آنجا کودک   به درختانی که به عنوان حصارباغ از آنها  استفاده شده بود  گیر کرده  وفقط فریاد می زند.

فرشاد ادامه می دهد :وقتی که  صحنه را دیدم دیگر چیزی نفهمیدم وفقط به کودکی فکر می کردم که در داخل آب افتاده وبا مرگ‌دست وپنجه نرم می کند. خودم را  به آب زدم وبا هر مشکلی که بود کودک‌را نجات دادم.

علت حادثه چه بود ؟

طبق گفته فرشاد، این کودک پنج ساله که علی اصغر نعمتیان نام داردبه اتفاق پدرش  مهدی  سوار بر یک نیسان آریسان خودشان  می شوند که  به باغشان بروند. آنها برای رفتن به باغشان  مجبور می شوند که از  وسط رودخانه عبور کنند که در اثر شدت آب ،ماشین نیسان دچار نقص فنی می شود وبه اصطلاح خفه می کند.

‌ وی ادامه می دهد: پدرکودک هر چه قدر تلاش می کند  خودرو را روشن کند متاسفانه  فایده ندارد  و او مجبور می شود  کودک پنج ساله  را با ماشین  در وسط رودخانه کلقان چای تنها بگذارد و بابستن در  خودرو برای یافتن کمک و رهایی خودرو از رودخانه به دنبال کسی یا وسیله ای برود  تا خودرو را از رودخانه بیرون بکشد.

فرشاد حسین زاده می گوید :چون آمدن پدر کمی دیر می شود واز طرفی هم آب  رودخانه کم کم بالا می آید واین کودک که می بیند در حال غرق شدن است ،از پنجره ماشین خودش را به بیرون می اندازد که  بیرون انداختن همان و گرفتار سیلاب رودخانه  شدن همان، که با یاری خداوند، خوشبختانه  کودک از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و به آغوش والدین خود بازگشت.

 

 

انتهای پیام/
اسماعیل رحیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز