خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت ورزش فارس :

۸ ورزشکار و مربی از فارس راهی المپیک ناشنوایان برزیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۳۹

سرپرست معاونت امور ورزش گفت : کاروان ورزشی ۷۵ نفره آقایان و بانوان ناشنوایان شرکت کننده از ایران با شعار «موفقیت در سکوت» راهی المپیک ۲۰۲۲ برزیل می شوند که در این بین ۸ ورزشکار و مربی از استان فارس در این رقابت ها حضور دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان فارس ، محسن کریمی افزود: مریم خدابنده در رشته تکواندو، زینب حسن پور ( کاراته ) مژده مردانی (کاراته ) آسیه مردانی (مربی کاراته ) و فاطمه اسفندیاری در رشته تیراندازی پنج بانوی شرکت کننده از فارس هستند.

وی افزود: همچنین در بخش آقایان، علی کهربایی و محمد شایان در رشته کاراته و علیرضا صالحی در دو و میدانی دیگر ورزشکاران اعزامی به المپیک از فارس هستند.

کریمی سهم استان فارس از کاروان اعزامی به المپیک ناشنوایان 2022 در کشور برزیل 8/8 درصد برشمرد و گفت: مسابقات المپیک ناشنوایان که هر چهار سال یک بار برگزار می شود از سال ۱۹۲۴ در فرانسه کلید خورد و بیست و چهارمین دوره این مسابقات ۱۱ اردیبهشت به میزبانی شهر کاشیاس دو سول برزیل آغاز می شود.

وی عنوان کرد : کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال و والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز