خبرگزاری کار ایران

تنها نماینده شنای ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط طبق دلخواه‌مان پیش نرفت/ در المپیک با قدرت تمام شنا می‌کنم

نسیمی‌شاد می‌گوید: قرار بود که دو ماه در اردوی مجارستان تمرین کنیم و سه مسابقه تدارکاتی داشته باشیم که متاسفانه هیچ کدام محقق نشد.

آریا نسیمی شاد، تنها نماینده المپیکی شنای ایران که در دسته 200متر قورباغه شرکت خواهد کرد، در خصوص تمرینات خود پیش از اعزام به المپیک، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: پس از بازگشت از اردوی مجارستان تمریناتم را در تهران دنبال می‌کنم. از شروع آخرین اردو، کادر فنی تمرینات پرفشار را در دستور کار قرار داده‌اند. از ابتدای هفته آینده رفته رفته از فشار تمرینات کاسته خواهد شد تا با شیبی مناسب به المپیک ریو برسم.

او ادامه می‌دهد: اردوی مجارستان از کیفیت خوبی برخوردار بود اما متاسفانه طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش نرفت. قرار بود که دو ماه  در اردوی مجارستان تمرین کنیم و سه مسابقه تدارکاتی داشته باشیم. عدم هماهنگی‌ها و اختصاص ندادن بودجه لازم به ورزش شنا موجب شد تا ما در المپیک ریو یک نماینده داشته باشیم. اگر شرایط مهیا می‌شد شنای ایران می‌توانست بیش از یک نماینده داشته باشد.

نسیمی‌شاد در خصوص رقابت‌های المپیک خاطرنشان می‌کند: برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط کادر فنی برای رقابت‌های المپیک انجام شده بود. اما با توجه به اینکه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مجبور است بودجه‌ای که دریافت می‌کند در سه رشته تقسیم کند، متاسفانه تمرینات آنطور که ما می‌خواستیم پیش نرفت. تلاش می‌کنم تا نماینده شایسته‌ای برای شنای ایران باشم.

رقابت‌های سطح B شنای المپیک ریو از 16 مرداد آغاز خواهد شد و تنها نماینده ایران برای شرکت در این رقابت‌ها روز 13 مرداد به برزیل اعزام خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۹۳۴۲۹