خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک خبر داد؛

پرداخت 3 میلیارد ریال پاداش نقدی به بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۷۰۲

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: به دلیل حضور تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله فینال جام حذفی فوتبال کشور، پرداخت 3 میلیارد ریال پاداش نقدی به بازیکنان این تیم در شورای شهر اراک تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید وحید میرنظامی افزود: راهیابی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مرحله فینال جام حذفی، یک رویداد بزرگ در استان مرکزی و شهر اراک است. در این راستا انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای حمایت از این تیم ورزشی تعامل و همکاری لازم را با مجموعه مدیریت شهری اراک داشته باشند.

وی با بیان اینکه رویکرد شورای شهر ششم اراک، توجه ویژه به ورزش و فرهنگ است و این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود، ادامه داد: همچنین به منظور افزایش روحیه و انگیزه بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم در روز یکشنبه اعضای شورای شهر و شهردار اراک به همراه مسئولان ارشد استانی در تمرین تیم حضور می یابند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان، میزبان خلیج فارس ماهشهر بود که با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و به فینال جام حذفی فوتبال راه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز