خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار سیستان و بلوچستان:

توجه به خواسته های کارگران نباید محدود به هفته کارگر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۱۶

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: توجه به خواسته های جامعه کارگری نباید محدود به هفته کارگر باشد و همچنان راه زیادی در مسیر تکریم مقام کارگر پیش‌روی جامعه و بالاخص مسئولان است‌.

به گزارش ایلنا، حامد آرامش اظهار داشت: ایثار و مجاهدت قشر نجیب، شریف و بی ادعای کارگری در جهش اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کشور نقشی تعیین کننده دارد.

حامد آرامش با گرامیداشت فرا رسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت: تقارن این ایام با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایران آباد خستگی نمی شناسند و پای کار انقلابند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم در مدتی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده گرفته، نشان داده است رسیدگی به مسائل و موضوعات جامعه کارگری در اولویت آنها قرار دارد.

آرامش گفت: صیانت از نیروی کار و حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را در استان سیستان و بلوچستان بعنوان یک راهبرد و هدف جدی تعریف کرده ایم و برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد .

وی تصریح کرد: بدون شک بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه  دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول ، کارفرمایان و کارآفرینان است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز