خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان تامین اجتماعی:

مشکل لغو قرارداد بیمارستان‌های خصوصی با بیمه شدگان حل خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۴۹

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از موضوعات مهم و جدی در تامین اجتماعی لغو قرار داد یک طرف بیمارستان‌های خصوصی برای بیمه شدگان بود که به زودی حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، احمد اسفندیاری در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: درمان رایگان بیمه شدگان تامین اجتماعی یکی از حقوق اولیه آنان است و به دنبال حل مشکلات موجود در این عرصه هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: معوقات مالی دولت یکی از چالش‌های جدی تامین احتماعی است که امیدواریم با کمک دولت حل شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته 50 هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های درمانی صرف شد که این میزان در سال جاری به 83 هزار میلیارد افزایش خواهد یافت.

این مسئول بیان کرد: با شیوع کرونا برای بیمارستان‌های دولتی بودجه مصوب شد اما این بودجه در بخش تامین اجتماعی وجود نداشت.

وی اظهار کرد: آگاه سازی کارگزان و بازنشگستگان نسبت به حقوق خود در بخش بیمه و درمان از جمله مواردی است که از وظایف ما است؛ درحال حاضر هم بسیاری از دارندگان بیمه تامین اجتماعی از خدمات رایگان بیمارستانی بهره‌مند هستند.

اسفندیاری ادامه داد: پزشک خانواده و نظام ارجاع از جمله مواردی هستند که در طرح‌های تامین اجتماعی قرار دارند و با استفاده از آن هزینه درمان از سوی مردم ماهش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: پوشش گسترده بیمه‌ای خانوار ایرانی، هوشمند سازی توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی و صیانت مالی از بیمه شدگان در حوزه درمان از جمله برنامه‌های تامین اجتماعی در سال جاری هستند.

در پایان این مراسم از محمدصادق بابایی تقدیر شده و محسن شمس الدینی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز