خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

۴۱ واحد صنفی در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۰۸۲

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در ایام ماه مبارک رمضان کلیه صنوف به صورت ویژه بازدید شده که به پلمب ۴۱ واحد صنفی در شهرستان قزوین منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی در دومین جلسه پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه خواری در ملاء عام در ماه مبارک رمضان که صبح امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، گفت:  در شهرستان قزوین برای ۶۲۴ مورد تذکر لسانی و ۲۱۰ مورد اخذ تعهد داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: در ماه رمضان ۳۳ پرونده روزه خواری تشکیل و ۴۹ نفر دستگیر شدند،  همچنین در این ایام با اجرای طرح‌های پاکسازی 8 کیلو مواد مخدر کشف  ۱۳۶ معتاد و ۲۷ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد هنجارشکنی قلیان سراها بودیم که ۱۲ مورد پلمب شده و ۲۳۵ پایه قلیان جمع آوری شد، همچنین در این اماکن سه لیتر مشروبات الکلی مصرف شده بود، البته تعدادی از آن‌ها فک پلمب کرده بودند که برخوردهای لازم صورت گرفت.

این مقام انتظامی استان افزود: در مقابله با روزه خواری در ملاء عام طرح ناظر اجرا شده و ۴۵۹ فقره پیامک برای رانندگان ارسال شده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان قزوین ۲ هزار و ۱۴۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و بیش از 318 بطری مشروبات الکلی خارجی کشف و ۱۶ نفر در این راستا دستگیر شدند.

خدایی اظهار کرد: بیشترین پرونده‌های ما در این ایام نزاع و درگیری بود و بعد از آن هم پرونده‌های مواد مخدر بیشترین فراوانی را داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هم در این جلسه گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و توجه جامعه هدف به تکلیف شرعی و قانونی اولین قدمی است که در هر موضوعی باید مد نظر قرار گیرد تا افراد جامعه نسبت به تخلفات و مجازات آن‌ها آگاه شوند.

ابوالحسن کبیری ادامه داد: لازم است اصناف نظارت و بازرسی لازم را داشته باشند و قانون و نیروی انتظامی هم به عنوان حمایت از دستگاه اجرایی وارد عمل شود.

در این جلسه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اقدامات انجام شده برای مقابله با هنجارشکنی روزه خواری در ملاء عام را اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز