خبرگزاری کار ایران

دانشگاه امام خمینی(ره) و شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین همکاری علمی خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۵۰

در راستای اجرایی کردن شعار سال و کمک به بخش صنعت بین دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در راستای تحقق شعار سال و تولید دانش بنیان، بین دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تفاهم نامه همکاری امضا شد.

 از جمله اهداف این تفاهم نامه حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، توسعه صنعتی و فناوری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، توسعه اشتغال آفرینی، سرمایه گذاری و بازار در واحدهای صنعتی، حمایت از کارآموزی و پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری متناسب با نیازهای صنعتی استان و کشور، تعریف اولویت‌های پژوهشی مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز صنایع کوچک، همکاری در اجرای طرح‌های ارتباط با صنعت و جامعه، برگزاری تورهای علمی و صنعتی مشترک، استفاده و نظارت بر طرح‌های مطالعاتی و پروژه‌های در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این مراسم گفت: با ارتباط نزدیک بین دانشگاه و صنعت می‌توان به توسعه کشور و تولید و ثروت آفرنی بیشتر رسید و اگر از دانش روز استفاده کرد می‌توان تولیدات دانش بنیان را افزایش داد.

رضا صفاری ادامه داد: امضا تفاهم نامه‌ها بین بخش صنعت و دانشگاه یکی از مواردی است که به اجرایی شدن شعار سال کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هم در این مراسم ضمن اعلام آمادگی همکاری دانشگاه با صنعت گفت: با استفاده از یافته‌های دانشگاهی می‌توان به ارتقای صنعت و تحقق شعار سال کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز