خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ساخت ۲ هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۵۹

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: نهضت ساخت مسکن برای محرومان درگلستان به راه افتاده است و۲هزار واحد مسکونی روستایی برای اقشار محروم و نیازمند پس از ماه رمضان ساخته می شود.

سیدمحمدحسینی درگفت‌وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: بنیادمسکن و بنیادمستضعفان تفاهم نامه برای ساخت مسکن امضا کردند که درقالب این تفاهم نامه ۲۰ هزار واحد مسکونی درکشور احداث می شود که سهم گلستان ۵۷۸ واحد است وهم اکنون درحال شناسایی افراد هستیم.

وی افزود: از سال ۱۳۸۴طرح ویژه نوسازی وبهسازی واحد های مسکونی روستایی شروع شده وتابه امروز ۵۶ درصد خانه های روستاییان دراستان کارمقاوم سازی انجام شده است.

حسینی افزود: در۴سال آینده درقالب طرح نضهت ملی مسکن ۹۰ هزار واحد مسکونی دراستان ساخته می شود که ۲۸ هزار واحد سهمیه در روستاهای گلستان خواهد بود و همچنین زمین  برای ساخت واحدهای مسکونی شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد:  در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان بیش از۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی روستا‌های در معرض خطر به تصویب رسید که تا به امروز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کارطرح جامع ایمن سازی روستا‌های استان در معرض خطرهستند تهیه شده که براساس مطالعات انجام شده است بیش از۳۰۰ روستای گلستان در معرض خطرات مختلف قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز