خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا استان در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد؛

نشت شبکه؛ عامل هدررفت 15 درصد آب شرب سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۰۸۷

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان گفت: هم اکنون حدود ۱۵ درصد از آب شرب استان به دلیل نشت شبکه و لوله های خط انتقال هدر می‌رود.

محمد طاهری مدیرعامل شرکت آبفا سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان با اشاره به وضعیت فعلی میزان آب در شهرها و روستاهای استان سمنان، بیان کرد: در حال حاضر کمبود آب وجود ندارد ولی با شروع فصل گرما و افزایش مصرف، نیاز به مدیریت مصرف آب وجود دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سمنان ضمن بیان وضعیت آبی سال جاری در فصل بهار و تابستان با توجه به کمبود بارش‌ها، افزود: با توجه به کاهش نزولات جوی برخی چشمه ها و قنات ها با کاهش دبی مواجه خواهند شد؛ لذا پیش‌بینی می‌گردد در برخی روستاهای استان با مشکل کمبود آب شرب مواجه شویم.
وی تصریح کرد: برای جلوگیری از مشکل کمبود آب در روستاها باید طرح‌های آبرسانی تکمیل شود و یا آبرسانی به صورت سیار انجام گیرد.
طاهری اظهار کرد: در حال حاضر آب  شرب مورد نیاز مردم سمنان از چشمه‌های روزیه، گل رودبار و چاه های عمیق اطراف شهر سمنان تامین می شود.
.وی در خصوص اُفت فشار آب در برخی مناطق شهری سمنان در حال حاضر و در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: این اُفت فشار ناشی از مصرف بالای آب به خاطر روزهای پایانی سال و سنت خانه تکانی بوده است و همچنین شرکت آب و فاضلاب متعهد به تامین فشار برای دو طبقه و بیشتر نمی باشد و ایجاد تاسیسات فشار آب با مشترکین است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان تصریح کرد: هم اکنون حدود ۱۵ درصد از آب شرب به دلیل نشت شبکه و لوله های خط انتقال هدر می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز