خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

تداوم جریانات خنک شمالی تا روز دوشنبه در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۰۳۰

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از تداوم جریانات خنک شمالی تا روز دوشنبه در استان خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح آخرین وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم جریانات خنک شمالی تا روز دوشنبه(29 فروردین) در غالب مناطق استان است.

وی افزود: در اکثر نواحی مرکزی و جنوبی استان در ساعات شبانه و صبحگاهی تا روز دوشنبه شاهد یخبندان(صفر تا منفی چهار درجه سانتی گراد) خواهیم بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: در مدت مذکور در نواحی مرکزی و جنوبی استان، با توجه به شارش رطوبت خزری بوسیله جریانات شمالی و نیز با توجه به گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، در پاره ای از اوقات افزایش ابر، وزش تندباد موقتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق پیش بینی می شود. این ناپایداری جزئی عمدتاً در نوار غربی و نواحی جنوبی استان انتظار می رود.  در این مدت وزش باد خزری ملایم تا متوسط نیز پدیده غالب خواهد بود. 

محمدی در پایان گفت: دما در طول روز، ضمن کاهش طی امروز(شنبه 27 فروردین) از روز یکشنبه(28 فروردین) افزایش تدریجی خواهد داشت اما از روز سه شنبه(30 فروردین) با تغییر جریانات جوی و جنوبی شدن آن ها، افزایش محسوسی به خود خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز