خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه مازندران :

محور‌های کندوان و هراز فردا یک‌طرفه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۶۳۶

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محور‌های کندوان و هراز برای تسهیل درآمد و شد خودرو‌ها فردا جمعه ۲۶ فروردین یک‌طرفه می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا شنبه در محورهای استان گفت: تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد موتورسیکلت‌ها به‌جز موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی تا ۶ صبح شنبه از محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

جهان تاب افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: ترافیک هم‌اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان بوده و احتمال بارش باران در محور‌های استان وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز