خبرگزاری کار ایران

برگزاری پویش صدا و ایستگاه اوتیسم در همایش های پیاده روی خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۴۱۵

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: تغییر نگاه جامعه به اوتیسم با ورزش همگانی در فارس رقم خواهد خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط هیات ورزش های همگانی استان ، محمدرضا جعفری با پارسایی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حامیان اوتیسم شیراز و نماینده خانواده اوتیسم فارس دیدار و مسائل مشکلات فرزندان و خانواده های اوتیسم مورد  بررسی قرار گرفت .

پارسایی با قدردانی از هیات ورزش های همگانی استان فارس که در کنار خانواده اوتیسم قرار دارد گفت : گذشته از هزینه های سنگین درمان و نگهداری هر فرزند اوتیسم برای خانواده های دارای اوتیسم مهمترین مشکل خانواده های اوتیسم عدم شناخت جامعه از این اختلال است و نگاه جامعه باید در این مسئله تغییر کند و توجه مسئولین و مردم به این کودکان تغییر کند .

 جعفری گفت : با توجه به برگزاری برنامه های گسترده ورزشی و پیاده روی های خانوادگی در استان فارس  و شیراز بنا داریم با مشارکت مراکز نگهداری کودکان اوتیسم ایستگاه اوتیسم را  تا پایان اردیبهشت ماه در کنار همایش های پیاده روی جا نمایی کنیم تا عموم مردم با این طیف و مشکلات خانواده ها بیشتر آشنا شوند .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود:راه اندازی ایستگاه اوتیسم گام بلندی در معرفی طیف اوتیسم ، شناخت و آگاهی عمومی خواهد بود .

وی ادامه داد : پویشی  با نام صدای اوتیسم در راستای معرفی این طیف به آحاد جامعه و مشارکت گسترده  خانواده بزرگ هیات ورزش های همگانی استان فارس راه اندازی شده است که امیدواریم در کنار خانواده های اوتیسم ، موسسات و فعالین این حوزه گام بلندی در راستای مسئولیت اجتماعی در قبال این عزیزان  بر داشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز