خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل:

ضرورت رفع مشکل قطعی اینترنت و برق در روستاهای هیر / خواستار تامین اعتبار پروژه‌های مهم از نمایندگان استان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۱۸

فرماندار اردبیل بر ضرورت رفع مشکلات قطعی اینترنت و برق در روستاهای بخش هیر شد.

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد فرماندار اردبیل در ️جلسه پیگیری و حل مشکلات روستاهای بخش هیر عنوان کرد: از جمله موارد در دست اقدام توسعه اجرای طرح هادی در روستاهای منطقه با همکاری بنیاد مسکن، تامین آب شرب پایدار، ساماندهی جاده های روستایی و توزیع منظم نهاده های دامی در بین دامداران روستاهای بخش هیر است.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های روستایی نیازمند اعتبارات ملی است افزود: انتظار می رود این امر از طریق نمایندگان منطقه مورد پیگیری قرار گیرد تا این پروژه ها در سریعترین زمان ممکن اجرایی شوند.

وی حل مشکلات اینترنت و قطعی برق در برخی مناطق  روستاهای هیر را نیز جزو مهمترین دغدغه ها و مطالبات روستاییان برشمرد و گفت: ادارات مربوطه باید این مشکلات را در اولویت کاری خود در سالجاری قرار دهند.

اعتماد برلایروبی رودخانه‌ها در برخی از روستاهای هیر برای پیشگیری از بحران های احتمالی تاکید کرد و گفت: تجهیز و نوسازی و آسفالت حیاط برخی از مدارس روستاها نیز در سالجاری مبنای کار ادارات و متولیان امر قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز