خبرگزاری کار ایران

نگرانی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از عدم استقبال شهروندان برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا/ مدارس در استان گروه بندی شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۸۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استقبال نکردن واجدان شرایط دریافت واکسن کرونا در این استان اظهار نگرانی و اظهارداشت: در شرایطی که احتمال تزریق دُز چهارم وجود دارد اما مردم این استان استقبال چندانی از دُز سوم نکرده اند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید جواد هاشمی‌مهر" در نشست استانی ستاد کرونا از روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا هم در استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: بیماری کرونا در این استان رو به افزایش بوده و روند کنونی بیماری نگران کننده است.

وی با بیان اینکه تاکید می‌کنیم مردم نسبت به تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند و از سویی رسانه‌ها هم در این خصوص اطلاع‌رسانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: افزایش شهرهای قرمز استان، نگرانی‌های ما را دوچندان کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصمیمی که در ستاد ملی کرونا گرفته شده این است که تا زمان نابودی کامل ویروس کرونا، باید واکسن تزریق شود و اکنون تزریق دُز چهارم واکسن در حالی در دستور کار است که استقبال مردم از دُز سوم مطلوب نیست.

هاشمی مهر از مسوولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای کلاس‌هایی که تعداد دانش‌آموز بالایی دارد چاره‌اندیشی و استفاده از امکانات موجود نسبت به کاهش نگرانی والدین در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شوند و تا زمان بهبودی در مدرسه حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز