خبرگزاری کار ایران

700 کلاس درس در استان همدان بیش از 36 دانش آموز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۸۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از ۱۱ هزار و ۵۰۰ کلاس درس موجود در این استان ۸۰ کلاس بالای ۴۷ و ۷۰۰ کلاس بالای ۳۶ دانش آموز دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی افزود: میانگین حضور دانش آموزان در مدارس کشور ۸۴ درصد و در استان همدان ۹۵ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش این استان در زمینه نظارت بر مدارس رتبه دوم کشور را کسب کرد و هفته اخیر یک هزار و ۷۰۰ مدرسه بازدید و نتیجه این بازدیدها در سامانه ثبت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: به تازگی ۱۰۰ هزار عدد ماسک، پنج هزار عدد مایع بهداشتی یک نفره و ۵۰۰ گالن شوینده سطوح در مدارس توزیع شده و این هفته هم ۳۰۰ هزار عدد ماسک با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می شود.

نقوی با بیان اینکه تراکم نیروی انسانی از ۱۹ به ۲۶ نفر افزایش داشته است ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی کمبود داریم و ۶۰۰ نیروی انسانی هم به زودی بازنشسته می شوند

وی اظهار داشت: همچنین اضافه تدریس هم اینک ۴۳ هزار ساعت است که سال آینده به ۵۷ هزار ساعت می رسد.

نقوی گفت: ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در قالب ۱۱ هزار و ۵۰۰ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۳۰ هزار دانش آموز در  مدارس غیر دولتی ها حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: اسکان مسافران نوروزی با هدف تکریم هموطنان و معلمان و سرمایه گذاری صورت گرفت و از این محل آموزش و پرورش همدان ۶۷۰ میلیون تومان درآمد داشته در مقابل ۹۵۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

نقوی اضافه کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر در کلاس های پیش بینی شده توسط آموزش و پرورش استان همدان در نوروز ۱۴۰۱ پذیرش شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز