خبرگزاری کار ایران

دو انتصاب جدید در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۴۲۹

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره امورفرهنگی و ورزشی کارگران و همچنین معارفه سرپرست اداره اموربیمه ای استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، این مراسم با حضور حکمتی پور مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و همچنین زارعی سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل و همکاران این مدیریت برگزار شد.

در ابتدا زارعی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمان مسئولیت محمدی توجه به ورزش همگانی را به عنوان یک اصل در ورزش کارگری استان مورد تاکید قرار داد و حرکت به سمت ورزش در خانواده کارگران را مساوی با افزایش سرمایه اجتماعی دانست. 

ایشان وضعیت استان در بخش قهرمانی کارگران را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت ورزش همگانی می بایست همگام با ابعاد دیگر ورزشی توسعه یابد.

حکمتی پور مدیرپشتیبانی و توسعه منابع انسانی استان نیز ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمان مدیریت قبلی اظهار داشت صداقت در کار یکی از فاکتور های بسیار مهم در زمینه پیشرفت و رسیدن اهداف به شمار می رود ایشان مشکلات به وجود آمده در دوران بیماری کویید ۱۹ را یکی از معضلات مهم در زمینه ورزش کارگران عنوان نمود و اظهار داشت این استان توانست با برنامه ریزی دقیق و ارائه راهکارهای منطقی قابل اجرا این مشکل را برطرف کند.

وی افزود: ورزش کارگری ، ورزشی است با رویکردی سلامت محور، که قصد دارد با ایجاد انگیزه های مثبت ورزشی ، تا حد توان میزان مشارکت کارگران را در فعالیت های ورزشی ارتقاء داده تا از این طریق سطح نشاط و شادابی نیروی کار و تولید استان را ترقی دهد و موجبات تحقق یک جامعه پویا ، سالم و با نشاط که همانا پیش نیاز توسعه و پیشرفت است را رقم بزند.

در پایان از خدمات محمدی رئیس اداره امور فرهنگی و ورزشی کارگران استان در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر شد و آقایان شهرام دارا و حجت گاراژیان به ترتیب سرپرست اداره امور فرهنگی و ورزشی کارگران و سرپرست اداره اموربیمه ای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی منصوب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز